باربری مشهد به پارس آباد | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به پارس آباد – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اردبیل - مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به پارس آباد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اردبیل - مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


پارس آباد
پارس آباد یکی از شهرهای استان اردبیل می باشد و دومین شهر پرجمعیت این استان است.پارس آباد در شمالی ترین نقطه ایران و هم مرز با آذربایجان است. باربری مشهد به پارس آباد - این شهر دارای دشت های سرسبز و زیبا می باشد و جاذبه های زیبای آن همه ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند .
مناطق دیدنی پارس آباد
قلعه اولتان

این قلعه نظامی قدیمی که در کنار رود ارس و فاصله ۳ کیلومتری شهر واقع شده است بسیار بزرگ و باشکوه بوده به طوری که چیزی در حدود ۳۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد اما متأسفانه امروز بخش بسیار ناچیزی از آن باقی مانده است.
ساحل ارس یکی از جاهای دیدنی پارس آباد
حاشیه و ساحل رودخانه مرزی ارس یکی از جاذبه‌های طبیعی و مناطق دیدنی پارس آباد است. این رود از نظر اقتصادی و کشاورزی در این منطقه اهمیت زیادی دارد. کناره‌ی رود ارس و جنگل‌های اطرافش یکی از مناسب‌ترین تفرجگاه‌های طبیعی منطقه است. باربری مشهد به پارس آباد - جزیره‌های کوچکی که در مسیر رودخانه قرار دارند زیستگاه مناسبی برای پرندگان بومی و مهاجرند. همچنین در نزدیکی رودخانه آثار باستانی زیادی مانند تپه نادری، که محل تاج‌گذاری نادرشاه افشار است، و قلعه تاریخی اولتان وجود دارد. جاذبه طبیعی تالاب تپراق‌ کندی هم در اطراف رودخانه زیبای ارس قرار دارد.
دشت مغان
دَشت مُغان نام جلگه‌ای در شمالی‌ترین قسمت استان اردبیل در شمال باختری ایران است. مغان در ساحل جنوبی رود ارس و غرب دریای خزر واقع شده است و قسمت عمده آن در جمهوری آذربایجان و بخشی نیز در شمالی‌ترین قسمت استان اردبیل در شمال غربی ایران قرار دارد.
تپه نادری
تپه نادری آخرین اثر ثبت شده در دوران پهلوی است که گفته می‌شود، نادرشاه افشار به سربازان دستور داد تا با مشت‌های خود تپه‌ای بسازند تا بتواند بر بلندای آن برای سربازان سخنرانی کند. بیشتر سفال‌های کشف شده از تپه نادری بدون لعاب، ساده و متعلق به دوران اسلامی است. این تپه تاریخی در ۳ کیلومتری جاده اردبیل به تبریز قرار دارد و از مناطق دیدنی پارس آباد است.
تالاب تپراق کندی از مناطق دیدنی پارس آباد
تالاب تپراق کندی(مغان) در زمستان پرندگان مهاجر به آن رو آورده و زیستگاه پرندگان و جانوران و گیاهان نیز است هم‌چنین یک جاذبه‌ی طبیعی برای منطقه بحساب می‌آید. از این‌رو شایسته است سازمان محیط زیست منطقه، اقدامات حفاظتی مناسب(پرندگان از قبیل قو، اردک و غیر ….) را انجام داده و بیش از پیش از این گونه منحصر به فرد مراقبت کرده تا نسل آن در آینده از بین نرود.
باربری مشهد به پارس آباد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به پارس آباد - اردبیل - مشکین شهر-خلخال-نمین-سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابک شهر-نیر - رضی - لاهرود – ثمرین  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به پارس آباد،حمل بار از مشهد به پارس آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: